همه چیز برای دانلود
همه چیز دانلود | نرم افزار - بازی - کتاب - موبایل - عکس
 
 

 

 

KMPlayer 3.9.0.124 Final کا ام پلیر نرم افزار قدرتمند پخش فایل های صوتی و تصویری است که در عین کم حجم بودن قادر به پخش تقریبا 99 درصد فرمت های صوتی و تصویری می باشد. نرم افزار KMPlayer نرم افزاری بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا می باشد. هرکاربری که یک بار برنامه کام پلیر را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار نرم افزار بر این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید.

 

برنامه KMPlayer با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمایند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد برنامه کام پلیر می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند. شما هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه و آخرین ورژن نرم افزار KMPlayer کا ام پلیر را از سایت همه چیز برای دانلود دریافت نمایید.



ادامه مطلب ...


 

دانلود KMPlayer Final

 

KMPlayer ۳.۸.۰.۱۱۸ کام پلیر نرم افزارقدرتمند پخش فایل های صوتی و تصویری است که در عین کم حجم بودن قادر به پخش تقریبا ۹۹ درصد فرمت های صوتی و تصویری می باشد. نرم افزار KMPlayer نرم افزاری بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا می باشد. هرکاربری که یک بار برنامه کام پلیر را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار نرم افزار بر این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید.

 

نرم افزار KMPlayer با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمایند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد برنامه کام پلیر می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند. شما هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه و آخرین ورژن نرم افزار KMPlayer کا ام پلیر را از وبلاگ دانلود کده دریافت نمایید.



ادامه مطلب ...


یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:, :: 18:13 ::  نويسنده : محمد رضا

myTV نرم افزاری توانمند، جالب و بسیار کوچک است که به وسیله ی آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را با کیفیت‌های گوناگون و سرعت بسیار مناسب و به صورت آنلاین از اینترنت دانلود نمایید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های دیجیتال، شبکه‌های استانی، پخش زنده اماکن مقدس و زیارتی ، شبکه‌های رادیویی سراسری، شبکه‌های رادیویی استانی، پادکست‌های متنوع، جدول زمان‌بندی پخش برنامه‌های صدا و سیما و… از ویژگی‌های برتر نرم افزار فارسی myTV می باشند.

 

myTV پخش آنلاین رادیو و تلویزیون‌ فارسی با myTV 6.0

 

 

password پخش آنلاین رادیو و تلویزیون‌ فارسی با myTV 6.0 رمز فایل: www.downloadha.com

download پخش آنلاین رادیو و تلویزیون‌ فارسی با myTV 6.0 لینک دانلود – 0.1 مگابایت | لینک کمکی

 



WinRAR محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, Unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

 

winrar دانلود نسخه نهایی برترین نرم افزار فشرده سازی دنیا RarLab WinRAR v5.00 Final

 

 

source دانلود نسخه نهایی برترین نرم افزار فشرده سازی دنیا RarLab WinRAR v5.00 Final توضیحات نصب: ابتدا حتما آنتی ویروس و اینترنت خود را غیرفعال نمایید. پس از آن فایل فشرده را اکسترکت نموده و بعد از اتمام نصب، فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب نرم افزار جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی نرم افزار را توسط فایروال خود بلاک کرده تا از غیرفعال شدن کرک نرم افزار در هنگام اتصال به اینترنت جلوگیری شود.

 

password دانلود نسخه نهایی برترین نرم افزار فشرده سازی دنیا RarLab WinRAR v5.00 Final رمز فایل: www.downloadha.com

download دانلود نسخه نهایی برترین نرم افزار فشرده سازی دنیا RarLab WinRAR v5.00 Final نسخه ۳۲بیتی – 2.28 مگابایت | لینک کمکی

download دانلود نسخه نهایی برترین نرم افزار فشرده سازی دنیا RarLab WinRAR v5.00 Final نسخه ۶۴بیتی – 1.78 مگابایت | لینک کمکی

 



یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:, :: 18:10 ::  نويسنده : محمد رضا

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.17.8 Final

 

 

تغییرات اعمال شده در این نسخه :

Resolved problems with downloading videos from several sites

 

آموزش فعال سازی نرم افزار Internet Download Manager:

1) ابتدا دقت داشته باشید که حتما آنتی ویروس شما غیرفعال باشد تا از پاک شدن فایل فعال سازی نرم افزار جلوگیری شوید.

۲) حال فایل دانلود شده خود را از حالت فشرده خارج کنید.

۳) با استفاده از CTRL + ALT + DELETE به قسمت Task Manager و سپس بخش Processes رفته و فایل اجرایی IDMan.exe را پیدا کنید. روی آن راست کلیک کرده و گزینه End Process را انتخاب نمایید. (در صورت نبود این فایل اجرایی در لیست Processes به مرحله ۴ بروید)

۴) حال فایل اکسترکت شده در مرحله ۲ را باز کرده و فایل اجرایی موجود را نصب نمایید.

۵) پس از اتمام نصب، فایل Patch را به صورت Run As Administrator اجرا کنید و نرم افزار خود را پچ نمایید. حال به اجرای نرم افزار بپردازید.

توجه: در صورت دریافت اررور Could not found، محل نصب نرم افزار را به صورت دستی وارد نمایید. هنگامی که از شما درخواست جستجو برای فایل اجرایی نرم افزار شد، آن را تایید کنید و فایل اجرایی نرم افزار را که واقع در یکی از دو فولدر Program Files\Internet Download Manager یا Program Files(x86)\Internet Download Manager می باشد انتخاب نمایید و اجازه دهید نرم افزار پچ شود.

 

password آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.17.8 Final رمز فایل: www.downloadha.com

download آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.17.8 Final لینک دانلود – 4.99 مگابایت | لینک کمکی

 



صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدواریم در وبلاگ من اوقاتی خوش داشته باشید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز برای دانلود و آدرس hamechi-dl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 102
بازدید دیروز : 232
بازدید هفته : 102
بازدید ماه : 676
بازدید کل : 34845
تعداد مطالب : 180
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1

ابزار پرش به بالا


دریافت كد ساعت
مرجع کد آهنگ